Vuosi on jälleen kerran vaihtumassa.

Mistähän se johtuu, että aika tuntuu kuluvan nopeammin kuin ennen. Sitä havahtuu pari kertaa vuodessa huomaamaan että kappas, se on taas joulu. Seuraavan kerran hoksaa, kun on juhannus.

Näiden kahden meille suomalaisille tärkeän juhlan väliin mahtuu toki paljon muutakin, mutta koska ne ovat tasan puolen vuoden päässä toisistaan, on niihin pysähtyminen luonnollista.

Sesonkien vaihtelut

Kaupan alalla nämä kaksi etappia merkitsevät yleensä samaa asiaa: sesonkia.

Joulu on monelle yritykselle vuoden tärkein ajankohta kaupanteon kannalta. Samoin juhannuksen jälkeen alkavat alennusmyynnit ja -kampanjat.

Utualla kampanjointi ei keskity sesonkiluontoisiin alennusmyynteihin. Tuotteemme eivät noudata pikamuodin kaavaa eivätkä laukkumme ole trendikkäitä vain hetken, jonka jälkeen ne täytyy äkkiä myydä pois alennuksella, ennen kuin ovat pois muodista.

 

Kukkamekkoinen tyttö pitelee Utuan Lysti-laukkua sylissään.

Lysti-laukku on yksi Utuan myydyimmistä pikkulaukuista kautta vuosien. Edelleen se on tuotannossa, värit vain vaihtelevat.

 

Kestävää laatua

Utuan laukku on ajaton, iätön ja klassinen. Meillä on malleja, joita täydennetään, kun viimeiset ovat vielä hyllyssä. On laukkuja, joihin tulee lisää värejä tai sitten vaihdetaan entisiä värejä toisiin. Ne sekä pysyvät, että elävät ajan saatossa.

Saamme myös laukkujemme käyttäjiltä vinkkejä. Saatamme muuttaa laukun kokoa tai lisäämme/vaihdamme toisen hihnamallin. Nahkalaatu saattaa vaihtua tai samaa laukkua voi olla tuotannossa useammallakin eri nahalla.

Joskus klassikko syntyy kerralla, toisinaan se muotoutuu ajan myötä, hienosäätäen.

Kampanjoimme harkiten

Koostamme kampanjamme harkiten. Tavallisimmin valikoimme niihin laukkuja jotka ovat poistumassa tuotannosta. Toisinaan taas värit vaihtuvat ja entiset myydään pois niiden tieltä.

Emme alenna hintoja vain myyntiä saadaksemme. Utuan laukut ovat ja tulevat jatkossakin olemaan vastuullisesti tuotettuja, laadukkaita ja tyyliltään universaaleja.

Ostamalla Utuan laukun tiedät, että kaikki tuotantoketjuun osallistuvat saavat asianmukaisen korvauksen tekemästään työstään.

Ne ovat hyvän mielen laukkuja.

 VaaleNainen istuu sohvalla pidellen kädessään mustaa puhelinlompakkoa. Jaloissaan on musta Lund-laukku.

Puhelinlompakko on kätevyydessään verraton. Se käy sekä lompakosta että clutchista ja on tuotannossa vuosi vuoden jälkeen. Lund taasen on kasviparkittuna business-laukkujen aatelia ja klassikko jo syntyessään.

×